Helpdeskabonnement: altijd ondersteuning voor een vast bedrag

Heeft u regelmatig vragen over de cao, inlenersbeloning , kostprijzen, overeenkomsten of privacy? Wilt u af en toe even telefonisch sparren om te checken of u op de goede weg zit? Dan hebben wij daarvoor ons helpdeskabonnement.

Bedenkt u eens hoeveel tijd u nu kwijt bent met het uitzoeken van zaken waar wij u waarschijnlijk direct antwoord op kunnen geven.  Hoe vaak zou u niet even iets willen dubbelchecken om zeker te weten dat u het goed doet? En hoeveel tijd en energie zou u overhouden om de dingen te doen die u écht leuk vindt en waar u écht goed in bent?

Daar kunnen wij u nu mee helpen. Vanaf iets meer dan €5,- per (werk)dag!

Ook als u al lid bent van ABU of NBBU?

Onze helpdesk gaat verder dan bijvoorbeeld een helpdesk van de ABU of NBBU. We geven niet alleen antwoord op vragen over de uitzendcao’s maar ook over de cao van uw inlener. Én we helpen u met de commerciële vertaalslag van die antwoorden: we geven u argumenten waar u ook richting úw klanten iets mee kunt, anders dan ‘het is nu eenmaal zo’.  Ook daarmee maken wij onze belofte om ingewikkelde wet- en regelgeving te vertalen naar bruikbare praktijk waar!

Wat krijgt u?

Het abonnement bestaat uit de volgende diensten en producten:

  • 2e-lijnshelpdesk voor één of twee vaste contactpersonen binnen de organisatie voor belonings- en cao-vraagstukken, vragen over kostprijzen en arbeidsovereenkomsten. Korte telefonische vragen, dubbelchecken van eigen inzichten en korte documenten met onderbouwde antwoorden op vragen (bijv.: Hoe interpreteer ik cao-artikel X? Of heeft kandidaat nu wel of niet recht op vergoeding Y?). Gebruik op basis van fair use.
  • Elk jaar gratis kostprijsberekeningsmodellen, voor verschillende pensioenregelingen en sectoren, ook met berekeningen in geld;
  • U kunt beschikken over actuele Nederlandstalige modelarbeidsovereenkomsten;
  • Onze gratis nieuwsbrief over actuele onderwerpen
  • Gratis toegang voor één persoon tot ons jaarlijkse seminar waarin wij wijzigingen in de kostprijs, cao en wet- en regelgeving toelichten. Collega’s krijgen korting.
  • Gratis deelname voor één persoon aan onze webinars. Collega’s krijgen korting.
  • Gratis webinars terugkijken in onze videotheek;
  • Ruim 10% korting op het uurtarief voor andere trajecten

Hoeveel uur ondersteuning bevat het abonnement?

U kunt kiezen uit meerdere mogelijkheden voor het aantal uur ondersteuning. Standaard rekenen we met 12 uur op jaarbasis en voor de meeste klanten blijkt dit in de praktijk voldoende te zijn. Maar vindt u dat teveel, dan kunt u ook 6 uur afspreken. En meer dan 12 uur kan natuurlijk ook. De rest van het pakket blijft onveranderd.

Wat valt buiten het abonnement?

De naam zegt het al: het abonnement is vooral bedoeld als helpdesk. U heeft een vraag waarop u snel een bruikbaar antwoord wilt. Maar natuurlijk heeft u ook andere vraagstukken waar wij u bij kunnen helpen. Denk aan ondersteuning bij onderzoeken van SNCU of StiPP of de ET-regeling. Maar ook voor juridische ondersteuning op individueel niveau of inrichting van FlexService software kunt u bij ons terecht. Bezoeken op locatie door onze consultants vallen ook buiten het abonnement. Op al dit soort werkzaamheden krijgt u ruim 10% korting op de standaard uurtarieven en uiteraard vooraf een prijsopgaaf.

Interesse?

Neem dan snel contact met ons op voor een kennismaking en een offerte!