Helpdeskabonnement: altijd ondersteuning voor een vast bedrag

Heb je regelmatig vragen over de cao, inlenersbeloning , kostprijzen, overeenkomsten of privacy? Wil je af en toe even telefonisch sparren om te checken of je op de goede weg zit? Dan hebben wij daarvoor ons helpdeskabonnement.

Bedenk eens hoeveel tijd je kwijt bent met het uitzoeken van zaken waar wij u waarschijnlijk direct antwoord op kunnen geven.  Hoe vaak zou je niet even iets willen dubbelchecken om zeker te weten dat je het goed doet? En hoeveel tijd en energie zou je overhouden om de dingen te doen die je écht leuk vindt en waar je écht goed in bent?

Daar kunnen wij je mee helpen. Vanaf iets meer dan €5,- per dag!

Ook als je al lid bent van ABU of NBBU?

Onze helpdesk gaat verder dan bijvoorbeeld een helpdesk van de ABU of NBBU. We geven niet alleen antwoord op vragen over de uitzendcao’s maar ook over de cao van je inlener. Zeker als het gaat om gelijk(waardig)e beloning is dat onmisbaar! We helpen je vervolgens ook met de commerciële vertaalslag van die antwoorden: we geven argumenten waar je ook richting je klanten iets mee kunt, anders dan ‘het is nu eenmaal zo’.  Ook daarmee maken wij onze belofte om ingewikkelde wet- en regelgeving te vertalen naar bruikbare praktijk waar!

Wat krijgt je?

Het abonnement bestaat uit de volgende diensten en producten:

  • 2e-lijnshelpdesk voor enkele contactpersonen binnen de organisatie voor belonings- en cao-vraagstukken, vragen over kostprijzen en arbeidsovereenkomsten. Korte telefonische vragen, dubbelchecken van eigen inzichten en korte documenten met onderbouwde antwoorden op vragen (bijv.: Hoe interpreteer ik cao-artikel X? Of heeft kandidaat nu wel of niet recht op vergoeding Y?).
  • Elk jaar gratis kostprijsberekeningsmodellen, voor verschillende pensioenregelingen en sectoren, ook met berekeningen in geld;
  • Je kunt beschikken over actuele Nederlandstalige modelarbeidsovereenkomsten;
  • Onze nieuwsbrief over actuele onderwerpen
  • Gratis toegang voor één persoon tot ons jaarlijkse seminar waarin wij wijzigingen in de kostprijs, cao en wet- en regelgeving toelichten. Collega’s krijgen altijd korting.
  • Gratis deelname voor één persoon aan onze live webinars. Collega’s krijgen altijd korting.
  • Gratis en onbeperkt webinars terugkijken in onze videotheek;
  • Ongeveer 10% korting op het uurtarief voor andere trajecten;
  • € 325,- per jaar korting op onze dienst ‘Externe vertrouwenspersoon as a Service‘;
  • 25% korting op de tarieven van Procres, onze partner voor strategisch advies.

Hoeveel uur ondersteuning bevat het abonnement?

Je kunt kiezen uit meerdere mogelijkheden voor het aantal uur ondersteuning. Standaard rekenen we met 6 uur op jaarbasis en voor de meeste klanten blijkt dit in de praktijk voldoende te zijn. Het beantwoorden van de meeste vragen kost ons minder dan een kwartier. Dus ook met 6 uur kun je dan toch veel vragen stellen. Maar als dat te weinig is, kun je ook 12 uur afspreken. En meer dan 12 uur kan natuurlijk ook. De rest van het pakket blijft onveranderd.

Wat valt buiten het abonnement?

De naam zegt het al: het abonnement is vooral bedoeld als helpdesk. Je hebt een vraag waarop je snel een bruikbaar antwoord wilt. Maar natuurlijk heb je ook andere vraagstukken waar wij bij kunnen helpen. Denk aan ondersteuning bij onderzoeken van SNCU of StiPP of de ET-regeling. Ook voor de inrichting van FlexService software en vragen over de Ziektewet en verzuim kun je bij ons terecht. Bezoeken op locatie door onze consultants vallen altijd buiten het abonnement. Op al dit soort werkzaamheden krijg je ongeveer 10% korting op de standaard uurtarieven en uiteraard vooraf een prijsopgaaf.

Interesse?

Neem dan snel contact met ons op voor een kennismaking en een offerte!